Правила


ЗМІСТ:
1. Загальні положення
2. Електронні послуги в інтернет-мапа
3. Умови договорів продажу
4. Шляхи та дата оплати товарів
5. Витрати, методи і дата доставки та отримання продукту
6. Рекламування продукту
7. Обмеження за скаргу та використання претензій та точність доступних до таких процедур
8. Право прийняття  угоди
9. Положення, що повязані з підприємствами
10. Особисті данні в інтернет мапі
11. Заключні положення

Інтернет-магазин www.ua.follownet.pl дбає про права споживачів. Споживач не може відмовитися від прав, наданих йому відповідно до Закону про права споживачів. Положення контрактів менш сприятливі для споживача, ніж положення Закону про права споживачів, недійсні, і положення їх Закону застосовуються до Закону про права споживачів. Тому положення цих Правил не спрямовані на виключення або обмеження будь-яких прав споживачів згідно з їх обов’язковими положеннями закону, а будь-які можливі сумніви слід пояснити на користь споживача. У разі будь-якого невідповідності положень цих Правил вищевказаним положенням, ці положення мають перевагу і повинні застосовуватися.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Інтернет-магазин, який можна придбати на сайті www.ua.follownet.pl, керує Кристин Західняк, підприємницька діяльність за компанією www.osmo.pl Кристина Західняк зареєстрована в Центральному регістрі економічної діяльності Республіки Польща на чолі з міністром економіки за адресою: Місце роботи та адреса для сервісу: ul. Карола Міаркі 3/1 41-902 Bytom, NIP 738-182-05-47, e-mail: filtrwody@filtrwody.pl, номер телефону: 32 282 30 50.

1.2. Ці Правила адресовані як споживачам, так і підприємцям, що використовують інтернет-магазин (за винятком пункту 11 Положення, яке адресовано виключно підприємцям).

1.3. Адміністраторами персональних даних, оброблених у зв’язку з виконанням положень цих Правил, є Постачальник послуг. Особисті дані обробляються для цілей, в тій мірі, в межах та відповідно до принципів, викладених у Загальних положеннях та умовах Інтернет-магазину. Особисті дані є добровільними. Будь-яка особа, чиї особисті дані обробляються Постачальником послуг, має право перевірити їх вміст та право на оновлення та виправлення їх.

1.4. Визначення:

1.4.1. РОБОЧИЙ ДЕНЬ – один день з понеділка по п’ятницю, за винятком державних свят.

1.4.2. ФОРМА РЕЄСТРАЦІЇ – форма, доступна в Інтернет-магазині, для створення Облікового запису.

1.4.3. ЗАЯВКА – Electronic Service, інтерактивна форма доступна в інтернет-магазині, який дозволяє подання замовлень, зокрема, шляхом додавання продуктів в електронну кошик і визначити умови договору купівлі-продажу, в тому числі спосіб доставки і оплати.

1.4.4. ЗАМОВНИК – (1) фізична особа, яка має повну правоздатність, а у випадках, передбачених законом, також фізична особа, яка має обмежену правоздатність; (2) юридична особа; Або (3) організаційний підрозділ без юридичної особи, чий закон надає правоздатність; – хто вступив або має намір укласти з продавцем договір про продаж.

1.4.5. ГРАЖДАНСЬКИЙ КОДЕКС – Цивільний кодекс від 23 квітня 1964 року (Журнал законів, № 1964, пункт 93 з поправками).

1.4.6. РАХУНОК – електронний сервіс, призначений індивідуальне ім’я (ім’я користувача) і пароль задається безліччю клієнтів ресурсів в постачальника IT-системи, які дані збираються і певні відомостями про надання послуг, представлених їм Замовлення в магазині.

1.4.7. ВІСНИК(Розсилка) – електронна послуга, послуга електронної розподілу надається Постачальником послуг по електронній пошті по електронній пошті, що дозволяє всім користувачам одержувачів автоматично отримувати постачальника повторюваних змісту наступних випусків бюлетеня, що містить інформацію про продукти, новини та акції в інтернет-магазині.

1.4.8. ПРОДУКТ – доступно в інтернет-магазині для рухомого об’єкту договору купівлі-продажу між Клієнтом і Реселлером.

1.4.9. ПОЛОЖЕННЯ – це Загальні положення та умови Інтернет-магазину.

1.4.10. SHOP – провайдер інтернет-магазин доступний за адресою: http://www.ua.follownet.pl.

1.4.11. ПРОДАВЕЦЬ; ПОСТАЧАЛЬНИК – Христина Завіднайак ведення бізнесу під назвою Крістіна www.osmo.pl Zawidniak вступило в Центральному регістр і інформацію про економічну діяльність Республіки польськи, проведеної міністром, відповідальним за економічні справи, які мають: адреса місця діяльності і адреси для служби: Miarki 3 / 1 41-902, NIP 738-182-05-47, адреса електронної пошти: filtrwody@filtrwody.pl, телефонний номер: 32 28 30 50.

1.4.12. Договір купівлі-продажу – договір купівлі-продажу продукції укладені або укладеного між Клієнтом і Продавцем через Інтернет-магазин.

1.4.13. ELECTRONIC SERVICE – це послуга, що надається в електронному вигляді Постачальником послуг Клієнту через інтернет-магазин.

1.4.14. Одержувач служби – (1) фізична особа з повною дієздатністю, а також у випадках, передбачених правилами, які зазвичай застосовуються в якості фізичної особи, що має обмежену дієздатність; (2) юридична особа; Або (3) організаційний підрозділ без юридичної особи, чий закон надає правоздатність; – використовує або має намір використовувати електронні послуги.

1.4.15. ПРАВА СПОЖИВАЧІВ ACT, ACT – (. Законодавчий вісник 2014 року, пункт 827, з поправками) Закон від 30 травня 2014 р споживчих прав.

1.4.16. ORDER – декларація про наміри, представлених в бланку замовлення клієнта та спрямованих безпосередньо на продаж Договір про продукт з Продавцем.

2. ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ В ІНТЕРНЕТ-МАПА

2.1. Наступні електронні послуги: акаунт, бланк замовлення та інформаційний бюлетень доступні в інтернет-магазині.

2.1.1. Рахунок – використання рахунку можливе після того, як в цілому з трьох послідовних кроків Клієнта – (1) завершення реєстраційну форму, (2) натисніть на «Create Account» та (3) підтвердження про готовність створити облікові записи, натиснувши на посилання для підтвердження автоматично відправляються на адресу Електронна пошта Реєстраційна форма необхідно надати наступну інформацію по Одержувачі послуг: назва / ім’я компанії, адреса (вулиця, номер будинку / квартири, поштовий індекс, місто, країна), адреса електронної пошти, контактний номер телефону та пароль. У випадку одержувачів не споживачів, також необхідно вказати назву компанії та номер NIP.

2.1.1.1. Електронне обслуговування Обліковий запис надається безкоштовно протягом невизначеного періоду часу. Клієнт має можливість в будь-який час і з будь-якої причини, видалити Accounts (Облікові записи про звільнення), відправивши запит на відповідні постачальників послуг, зокрема, по електронній пошті за адресою: sklep@sklepshoper.pl або написавши за адресою: вул. Приклад 3c / 5, 82-200 Магазин.

2.1.2. Форма замовлення – використовуйте форму замовлення починається, коли клієнт першим шляхом додавання до електронних кошик Товар в інтернет-магазині. Подача заявок після виконання Клієнта, в тому числі наступних два етапи – (1) після завершення форми замовлення, і (2) натисніть на інтернеті-магазині після завершення форми замовлення «підтвердження покупки» – на даний момент, є можливість самостійної модифікації вхідних даних (в тому числі Будь ласка, зверніться до відображених повідомлень та інформації на сторінці Інтернет-магазину.) У формі замовлення потрібно вказати наступні дані Клієнта: Ім’я: Продукт / рік, кількість Продукту, місце та спосіб доставки Продукту, спосіб оплати. Для споживачів, що не є споживачами, також необхідно вказати назву компанії та номер NIP.

2.1.2.1. Електронне обслуговування Форма замовлення надається безкоштовно, є одноразовим і припиняється, коли Ордер розміщується через нього або коли Клієнт закінчує замовлення через Службу.

2.1.3. Newsletter – використання бюлетеня після введення в «інформаційному бюлетені» видно на інтернет-магазин адреса електронної пошти, на який ви хочете надсилатися такі випуски бюлетеня і натисніть на кнопку «Підписатися». Ви також можете підписатися на бюлетень, вибравши відповідний прапорець під час створення облікового запису – коли створюється обліковий запис, Клієнт зберігається в інформаційному бюлетені.

2.1.3.1. Електронний інформаційний бюлетень надається безкоштовно протягом невизначеного періоду часу. Клієнт має можливість в будь-який час і з будь-якої причини, щоб відмовитися від підписки на розсилку новин (новини про відставку), відправивши запит на відповідні постачальників послуг, зокрема, по електронній пошті за адресою: sklep@sklepshoper.pl або написавши за адресою: вул. Приклад 3c / 5, 82-200 Магазин.

2.2. Технічні вимоги, необхідні для співпраці з ІТ-системою, що використовується Постачальником послуг: (1) комп’ютер, ноутбук або інший мультимедійний пристрій з доступом в Інтернет; (2) доступ до електронної пошти; (3) Інтернет-браузер: Mozilla Firefox версії 11.0 та вище або Internet Explorer версії 7.0 і вище, Opera версії 7.0 і вище, Google Chrome версії 12.0.0 і вище; (4) рекомендована мінімальна роздільна здатність екрана: 1024x768; (5) Включіть файли cookie та Javascript у свій веб-браузер.

2,3. Клієнт зобов’язаний використовувати Інтернет-магазин у спосіб, який відповідає закону та добрим моралі, з належним повагою до особистих прав та авторських прав та інтелектуальної власності Сервісного Постачальника та третіх осіб. Одержувач зобов’язаний вводити дані відповідно до фактичної ситуації. Одержувачу заборонено надавати контент незаконного характеру.

2,4. Процедура подання скарги:

2.4.1. Скарги, пов’язані з наданням електронних послуг Постачальником послуг та інших скарг, пов’язаних з виконанням інтернет-магазину користувач може включати, наприклад (для процедур розгляду скарг продукту, який був згаданий в пункті за винятком правил 6 і 7.):

2.4.2. в письмовій формі: ul. Карола Міаркі 3/1 41-902 Bytom;

2.4.3. В електронній формі по електронній пошті: filtrwody@filtrwody.pl;

2.4.4. Рекомендується, щоб застосування Клієнтом в описі скарги: (1) інформацію і обставини, що відносяться до предмету скарги, зокрема, тип і дата будь-яких відхилень; (2) запит одержувача; І (3) контактні дані заявника
скарга – це полегшить і прискорить розгляд скарги на постачальника послуг. Вимоги, зазначені в попередньому реченні, мають форму тільки рекомендації і не впливають на ефективність претензій без переважного опису винаходу.

2.4.5. Для того, щоб відповісти на скаргу Постачальником послуг негайно, не пізніше, ніж за 14 календарних днів з дня його подачі.

3. УМОВИ ДОГОВОРІВ ПРОДАЖУ

3.1. Укладення договору купівлі-продажу між Клієнтом і Продавцем повинен після Форми замовлення клієнта через Інтернет-магазин закупівлі відповідно до пункту. Правило 2.1.2.

3.2. Вартість товару, вказана на веб-сайті, відображається в польських злотих та включає податки. При загальній вартості, включаючи податки продукту, який є предметом замовлення, а також витрати на доставку (в тому числі витрати на транспортування, доставку і поштові послуги), а також інші витрати, і якщо ви не можете визначити кількість цих зборів – зобов’язання сплатити їх, клієнт інформується Інтернет-сторінка Магазину при розміщенні замовлень, у тому числі під час вираження Клієнта буде пов’язано Договором про продаж.

3.3. Порядок укладання Угоди про продаж в Інтернет-магазині за допомогою форми замовлення

3.3.1. Укладення договору купівлі-продажу між Клієнтом і Продавцем повинен після замовлень клієнтів в інтернет-магазині відповідно до пункту. Правило 2.1.2.

3.3.2. Після розміщення замовлення Продавець негайно підтверджує одержання замовлення і одночасно приймає замовлення на виконання. Підтвердження отримання замовлення і його прийняття на реалізацію шляхом відправки Продавцем клієнта відповідної електронній пошті на вказаний при розміщенні замовлень клієнта електронної пошти, яка включає в себе принаймні заяву Продавці отримання замовлення і його допуск до реалізації і підтвердження договору купівлі-продажу. Після отримання вищезазначеного повідомлення електронної пошти Клієнт погоджується з угодою про продаж між Замовником та Продавцем.

3.4. Консолідація, безпеку і робить клієнта укладений Договір купівлі-продажу відбувається шляхом (1) положення цих Правил про інтернет-магазині, і (2) відправити клієнту по електронній пошті, зазначеної в пункті.

3.3.2. Правила. Зміст Угоди про продаж додатково фіксується та захищається в інформаційній системі інтернет-магазину продавця.

4. ШЛЯХИ ТА ДАТА ОПЛАТИ ТОВАРІВ

4.1. Продавець надає Клієнту наступні способи оплати відповідно до Контракту купівлі-продажу:

4.1.1. Оплата за доставку при доставці.

4.1.2. Оплата готівкою на особисту квитанцію.

4.1.3. Оплата банківським переказом на банківський рахунок Продавця.

4.1.3.1. Банк: ING Bank Śląski.

4.1.3.2. Номер рахунку: 96 1050 1214 1000 0090 9502 9071.

4.2. Термін оплати:

4.2.1. Якщо Клієнт вибирає оплату готівкою за особисту квитанцію, банківську переказку, оплату електронним платежем або платіжною карткою, Клієнт зобов’язаний здійснити оплату протягом 7 календарних днів з дати його укладення.
Угода про продаж.

4.2.2. Якщо клієнт вирішить заплатити за отримання, клієнт зобов’язаний здійснити платіж після отримання.

5. ВИТРАТИ, МЕТОДИ І ДАТА ДОСТАВКИ ТА ОТРИМАННЯ ПРОДУКТУ

5.1. Доставка Продукту доступна на території України.

5.2. Доставка товару замовнику оплачується, якщо договір купівлі-продажу не передбачено інше. вартість доставки товарів (в тому числі плати за транспортування, доставку і поштові послуги) вказуються на стороні клієнта в інтернет-магазині в «Доставка» і при розміщенні замовлень, у тому числі під час вираження Клієнтом будуть пов’язані Договором про продаж.

5.3. Особисте отримання Клієнтом Продукту сплачується за поточним ціновим списком.

5.4. Продавець надає Замовнику наступні способи доставки або отримання товару:

5.4.1. Поштові, поштові витрати.

5.4.2. Кур’єрська доставка, кур’єрська доставка.

5.4.3. Прибирання особистого характеру доступне за адресою: вул. Siemianowicka 95, 41-902 – робочі дні, з 10:00 до 17:00.

5.5. Дата доставки Продукту для Клієнта становить до 21 робочого дня, якщо в описі продукту або під час подання замовлення не вказано більш короткий термін. У разі продуктів з різними термінами поставки, термін поставки даний найдовший термін, який не може перевищувати 21 днів. Початкова точка доставки продукту до графів клієнтам наступним чином:

5.5.1. Якщо ви вирішите оплатити банківським переказом, електронним платежем або платіжною карткою – з дати зарахування вашого банківського рахунку або торгового рахунку.

5.5.2. У випадку, коли Клієнт вибирає спосіб оплати за збір – з дати укладення Договору про продаж.

5.6. Крайній термін готовності отримати продукт Клієнта – якщо вибирається замовник особистої колекції продукт, продукт буде готовий до навантаження замовника протягом 21 робочих днів, якщо в описі продукту або отримання доручень протягом коротшого періоду. У разі продуктів з різними датами готовності до прийому, дата готовності отримати дан найдовший термін, який не може перевищувати 21 днів. Про продукт готовий до прийому клієнтів будуть повідомлено додатково Продавцем, відправивши відповідну електронну пошту, вказану в отриманні замовлень під час клієнта електронної пошти. Початок періоду готовності продукту розраховується наступним чином:

5.6.1. Якщо ви вирішите оплатити банківським переказом, електронним платежем або платіжною карткою – з дати зарахування вашого банківського рахунку або торгового рахунку.

5.6.2. У випадку вибору Клієнтом методу готівки з особистою квитанцією – з дати укладення договору про продаж.

6. РЕКЛАМУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
(ОЗНАКОМУЄ ПРОДАЖУ УГОДИ, ВИКЛЮЧЕНІ 25 ГРУДНЯ 2014 РОКУ)

6.1. Виходячи з відгуків клієнтів, ви можете знайти клієнта – продукту, який розповсюджує продукт, незалежно від того, фізичний чи ні, у формі кредитної картки, яка буде використовуватися для доставки необхідної плати готівкою.

6.2. Це забезпечити замовнику продукт без дефектів. Для отримання додаткової інформації зверніться до відділу обслуговування клієнтів за такою адресою на веб-сайті “Повернення / Скарги”.

6.3. Рекламні повідомлення можна отримати у Клієнта за такою адресою:

6.3.1. Написано: вул. Карола Міаркі 3/1 41-902 Bytom;

6.3.2. В електронному форумі електронною поштою: filtrwody@filtrwody.pl;

6.4. Рекомендується, щоб клієнт в описі скарги: (1) інформацію і обставини, що відносяться до предмету скарги, зокрема, тип і дата появи дефекту; (2) вимоги процесу роблять продукт у відповідність з продажів або заяви про зниження ціни або розірвання договору; І (3) контактні дані заявника – це полегшить та прискорить обробку скарги Продавцем. Вимоги, зазначені в попередньому реченні, мають форму тільки рекомендації і не впливають на ефективність претензій без переважного опису винаходу.

6,5. Продавець відповість на скаргу Клієнта без зволікання, не пізніше, ніж через 14 календарних днів з дати його подання. Відмова від відповідальності перед Продавцем у зазначений термін означає, що Продавець розглянув вимогу як виправданий.

6.6. Де прокоментувати скаргу Продавцем Клієнту або виконати права Клієнта по даній гарантії необхідно надати продукт Продавцю, клієнт буде запропоновано Продавцем доставити товар за рахунок Продавця на адресу вул. Кароль Миаріч 3/1 41-902 Bytom. Якщо, проте, у зв’язку з типом дефекту, тип продукту або метод установки при поставці клієнта був би неможливий або занадто складний, Клієнт буде запропоновано поділитися, після попереднього запису, Вендори продукту в місці, де продукт знаходиться.

6.7. Запит на доставку Продукту, зазначеного в сек. 6.6 Правила не повинні впливати на терміни реагувати на скарги продавців Клієнта, зазначеного в пункті. 6.5 Правила і без шкоди для права на запитах клієнтів від продавців демонтажних дефектного продукту і переустановку після обміну продукту, вільного від дефектів або видалення дефектів, про які йдеться в статті. 561 [1] Цивільного кодексу.

7. Обмеження за скаргу та використання претензій та точність доступних до таких процедур

7.1. Детальна інформація про можливість використання споживача як споживача позасудових засобів розгляду претензій та відшкодування шкоди та доступ до цих процедур доступна в офісах та на веб-сайтах окружних (міських) омбудсменів-споживачів, громадських організацій, чиї законодавчі завдання включають захист прав споживачів, воєводство Інспектори Торгової інспекції та за такими Інтернет-адресами Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_individualne.php та
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

7.2. Споживач споживач має наступні зразкові можливості для позасудових засобів розгляду претензій та відшкодування:

7.2.1. Клієнт має право звернутися до арбітражу постійного споживача, зазначеного у ст. 37 Закону від 15 грудня 2000 року Інспекцією торгівлі (OJ 2001 року № 4 поз. 25, з поправками.), З проханням про вирішення спору, що випливає з укладеного договору купівлі-продажу. Правила організації і функціонування постійних споживачів арбітражних судів визначає порядок міністра юстиції від 25 вересня 2001 г. Про правила організації та діяльності постійних споживачів арбітражних судів. (ОВ, 2001, № 113, пункт 1214).

7.2.2. Замовник має право звернутися до воєводського інспектора Торгової інспекції відповідно до ст. 36 Закону від 15 грудня 2000 року Інспекції торгівлі (OJ 2001 року № 4 поз. 25, з поправками.), З проханням про порушення медіації по дружньому врегулюванню спору між Клієнтом і Реселлером. Інформація про правила і режим процедури медіації, проведеної губернським інспектором торгової інспекції надається на території і на сайтах окремих провінцій інспекції інспекції торгівлі.

7.2.3. Клієнт може отримати безкоштовну допомогу у врегулюванні суперечки між Клієнтом і реселлером, використовуючи безкоштовну допомогу районного (міського) споживчого омбудсмена або соціальної організації, до якої статутні завдання входить захист прав споживачів (в тому числі Федерація споживачів, Асоціація польських споживачів). Поради надаються Споживча Федерація за безкоштовним номером телефону довіру споживача 800 007 707 і Асоціація польських споживачів в porady@dlakonsumentow.pl електронній пошті.

8. ПРАВО ПРИЙНЯТТЯ УГОДИ
(ОЗНАЙОМЛЮЄ ПРОДАЖУ УГОДИ, ВИКЛЮЧЕНІ 25 ГРУДНЯ 2014 РОКУ)

8.1. Споживач, який уклав дистанційний договір, може протягом 14 календарних днів зняти з нього без причини та не покриваючи витрат, за винятком витрат, зазначених у 8.8 Положення. Достатньо надіслати заявку до закінчення терміну. Заява про відкликання може бути подана, наприклад:

8.1.1. в письмовій формі: ul. Карола Міаркі 3/1 41-902 Bytom;

8.1.2. В електронній формі по електронній пошті: filtrwody@filtrwody.pl;

8.2. Приклади форми відкликання включені до Додатку 2 Закону про права споживачів та доступні також на веб-сайті Інтернет-магазину на вкладці «Повернення / скарги». Споживач може використовувати шаблон форми, але це не обов’язково.

8.3. Період виходу починається з:

8.3.1. контракт, здійснюється Продавцем, здається продуктом, будучи зобов’язаний передати його у власність (наприклад, договір купівлі-продажу.) – від прийняття продукту у володінні споживача або особи, призначеної третьою стороною, крім перевізника, в разі договору, який: (1) включає в себе багато продуктів, які поставляються окремо в пакетах або частково – опановувати останній продукт, партії або або (2) за допомогою звичайної доставки продукції протягом терміну часу – прийняття у володінні першого продукту;

8.3.2. Для інших договорів – з дня укладення договору.

8.4. У випадку розірвання договору, контракт вважається не на відстані.

8,5. Продавець зобов’язаний негайно, не пізніше ніж через 14 календарних днів з дня отримання заяви споживача відмовитися від договору, повернення до споживача всі зроблені ним платежів, включаючи вартість доставки продукту (за винятком додаткових витрат, пов’язаних з методом Замовника доставки, крім Найдешевший звичайний спосіб доставки доступний в інтернет-магазині). Продавець здійснює платіж із погашення, використовуючи той самий спосіб оплати, який використовується споживачем, якщо споживач прямо не погоджується на інший спосіб компенсації, який не включає його за будь-яку ціну. Якщо продавець не запропонував, що він отримує продукт від споживача, можуть утримувати платежі відшкодування, отримані від споживача до отримання продукту назад, або споживач поставив докази його посилання, в залежності від того, яка подія відбувається першим.

8.6. Споживач зобов’язаний негайно, не пізніше, ніж за 14 календарних днів з дати, на які вийшли з договору, повернення товару Продавця або передати його особі, уповноваженій Продавцем отримати, якщо продавець не запропонував, що він отримує продукт. Щоб зберегти кінцевий термін, достатньо повернути товар до закінчення строку дії. Споживач може повернути Товар на адресу: ul. Кароль Миаріч 3/1 41-902 Bytom.

8,7. Споживач несе відповідальність за зменшення вартості Продукту внаслідок його використання, крім необхідного для визначення характеру, функцій та функціональних можливостей Продукту.

8,8. Можливі витрати споживача на вихід із договору, який споживач зобов’язаний сплачувати:

8.8.1. Якщо споживач вирішить поставити Продукт, крім дешевого звичайного способу доставки, доступний у Інтернет-магазині, Продавець не зобов’язаний відшкодовувати споживачеві додаткові витрати.

8.8.2. Споживач несе прямі витрати на повернення Товару.

8.8.3. Якщо продукт, який є сервісом, прагнення до якої – на пряме прохання споживача – почав до закінчення терміну відмовитися від договору, споживача, який здійснює право вийти з договору після повідомлення про такий запит, зобов’язана платити за послуги не виконали до виходу. Сума платежу розраховується пропорційно обсягу наданої послуги з урахуванням узгодженої ціни або винагороди. Якщо ціна або заробітна плата є надмірними, то підставою для розрахунку цієї суми є ринкова вартість наданої послуги.

8.9. Право відмови від дистанційного договору споживачеві недоступне щодо контрактів:

8.9.1. (1) надання послуг, якщо продавець зробив повний спектр послуг з згоди споживача, який був проінформований до положення, яке відповідно до положення Продавцем втратить право відмови; (2), в якому ціна або винагороду залежить від коливань на фінансовому ринку, по якій Продавець не має ніякого контролю, і яке може відбутися до закінчення терміну, щоб відмовитися від договору; (3) об’єктом якого є забезпечення не-напівфабрикат продукт, вироблений у відповідності зі специфікаціями споживача або служити задоволення індивідуальних потреб; (4), в якому предмет – це продукт, який швидко погіршується або має короткий термін зберігання; (5), в якому подається поставляється в герметичній упаковці, яка після відкриття упаковки не може бути повернута станом здоров’я або гігієни, якщо упаковка відкрита для доставки; (6) предметом якої є надання Продуктів, які за своїм характером нерозривно пов’язані з іншими товарами; (7), які є предметом надання алкогольних напоїв, вартість якого була узгоджена під час укладання договору купівлі-продажу та поставки яких може мати місце тільки після того, як 30 днів і величина якого залежить від коливань на ринку, протягом якого Продавець не має ніякого контролю; (8) де споживач чітко просив Продавця прийти до нього для термінового ремонту чи обслуговування; Якщо Продавець надає інші, ніж ті, чиї показники споживач зажадав або надає інші, ніж частини, необхідні для ремонту або технічного обслуговування, прав виходу, наданого споживачем додаткових послуг або продуктів, продуктів додаткових послуг; (9), які є предметом надання звукової або візуальної записи або комп’ютерного програмного забезпечення, що поставляється в запечатаному пакеті, якщо пакет був відкритий після пологів; (10) надання газет, періодичних видань або періодичних видань, крім підписки; (11), укладеного на відкритому аукціоні; (12) для забезпечення розміщення, крім як для житлових цілей, перевезення вантажів, прокат автомобілів, харчування, послуги, пов’язані з відпочинку, розважальних заходів, спортивних або культурних, якщо угода відзначається день або строк виконання; (13) для подачі цифрового контенту, який не зберігається на матеріальному носії, якщо виконання почалося за згодою споживача до закінчення терміну, щоб відмовитися від договору і після того, як повідомив Продавцю про втрату права виходу.

9. ПОЛОЖЕННЯ, ЩО ПОВ’ЯЗАНІ З ПІДПРИЄМСТВАМИ

9.1. Цей розділ Загальних положень та умов та положення, що містяться в ньому, застосовуються лише до споживачів та клієнтів, які не є споживачами.

9.2. Продавець має право відмовитися від угоди про продаж, укладену з клієнтом, що не є споживачем, протягом 14 календарних днів з моменту її укладення. Вилучення з Угоди про продаж у цьому випадку може статися без причини і не спричиняє жодних претензій проти Продавця проти не-споживача.

9.3. У випадку споживачів, які не є споживачами, Продавець має право обмежувати доступні способи оплати, включаючи необхідність передоплати повністю або частково, незалежно від обраного Клієнтом способу оплати та укладання договору про продаж.

9.4. Як тільки Продукт поставляється Постачальником Товару, перевізник повинен передати покупцеві, що не є споживачем, переваги та тягар, пов’язаних з Продуктом, та ризиком випадкової втрати або пошкодження Продукту. Продавець у такій справі не несе відповідальності за втрату, втрату чи пошкодження Товару в результаті прийняття його для перевезення до відправлення Клієнту та затримки перевезення вантажу.

9.5. Якщо Ви надсилаєте Продукт Клієнту через перевізника, клієнт, який не є споживачем, зобов’язаний перевірити перевезення в термін і спосіб, як це використовується для таких відправлень. Якщо він виявить дефект або пошкодження Продукту під час перевезення, він зобов’язаний вжити всіх необхідних заходів для встановлення відповідальності перевізника.

9.6. Відповідно до ст. Розділ 558, § 1 Цивільного кодексу, захищає Продавець від гарантії на товар від споживача, що не є споживачем, виключено.

9,7. У випадку з некомерційними користувачами Постачальник послуг може припинити дію Угоди про надання послуг негайно і без зазначення причини, надіславши Клієнту відповідну заяву.

9.8. Відповідальність постачальника послуг / посередника для непідприємця, незалежно від його правової бази, обмежена як у рамках єдиної претензії, так і в сукупності будь-якої претензії, аж до ціни сплаченої та витрат на доставку відповідно до Угоди про продаж. Не більше, ніж до тисячі злотих. Постачальник / продавець послуг несе відповідальність перед неприбутковою / неприбутковою стороною за типовий збиток лише під час укладення договору та не несе відповідальності за втрату прибутків для некомерційного / неприбуткового споживача.

9.9. Будь-які спори, що виникають між Продавцем / Постачальником послуг та Замовником / Клієнтом, що не є споживачем, подаються до компетентного суду для місця здійснення діяльності Продавця / Постачальника.

10. ОСОБИСТІ ДАНІ В ІНТЕРНЕТ-МАПІ

10.1. Особиста інформація Продавця, зібрана через Інтернет-магазин, є Адміністратором персональних даних Клієнта / Замовника.

10,2. Особисті дані, зібрані Адміністратором через Інтернет-магазин, збираються – відповідно до волі Клієнта / Замовника – з метою виконання Контракту продажу або Договору на надання електронних послуг.

10.3. Можливі одержувачі особистих даних Клієнтів Інтернет-магазину:

10.3.1. У випадку з Клієнтом, який використовує Інтернет-магазин за допомогою доставки поштою або кур’єром, Адміністратор повинен скласти зібрані особисті дані Клієнта доступним вибраному перевізнику або агенту, який здійснює відвантаження
Замовлення адміністратора.

10.3.2. У випадку з Клієнтом, який використовує Інтернет-магазин за допомогою електронної платіжної або платіжної картки, Адміністратор передає зібрану персональну інформацію Клієнта вибраному юридичному особі, що обслуговує зазначені платежі в Інтернет-магазині.

10.4. Клієнт / Клієнт має право доступу та коректування своїх даних. Прохання в цьому відношенні може бути подано, наприклад:

10.4.1. в письмовій формі: ul. Карола Міаркі 3/1 41-902 Bytom;

10.4.2. в електронному вигляді електронною поштою: filtrwody@filtrwody.pl

10.5. Особисті дані є добровільними, хоча невикористання особистих даних, необхідних для укладання Угоди про продаж або Угоди про електронні послуги, зазначене в Положенні, призводить до неможливості укласти договір. Дані, необхідні для укладання договору купівлі-продажу або електронного контракту на послуги, також зазначаються на веб-сайті Інтернет-магазину кожного разу до укладання договору.

11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

11.1. Контракти, укладені через інтернет-магазин, укладаються українською мовою , або польською мовою.

11.2. Поправка до Правил:

11.2.1. Постачальник послуг залишає за собою право вносити зміни до Правил з важливих причин: зміни в законодавстві; Зміни в методах оплати та доставки – в тій мірі, в якій ці зміни впливають на виконання положень цих Правил.

11.2.2. У разі укладення на підставі цих Умов і умов безперервного договору (наприклад, надання електронних послуг – рахунок) змінені правила, що зобов’язують Приймач послуг, якщо вимоги, зазначені в ст. 384 та 384 [1] Цивільного кодексу, тобто Клієнт був належним чином повідомлений про зміну та не припинив дію контракту протягом 14 календарних днів з дати повідомлення. Якщо зміна Правил призведе до введення будь-яких нових комісій або збільшення поточного споживача, споживач має право відмовитися від договору.

11.2.3. Зміни у Загальних положеннях та умовах ніяким чином не впливатимуть на права покупних клієнтів / споживачів, які є споживачами, до дати вступу в силу поправок до Регламенту, зокрема змін до Регламенту. Впливати на вже подані або подані замовлення та укладені, виконані або виконані торгові угоди.

11.3. У питаннях, не врегульованих цим Положенням, застосовуються положення польського законодавства, зокрема: Цивільний кодекс; Закон про надання електронних послуг від 18 липня 2002 року (Журнал законів 2002 р., Пункт 144, пункт 1204 із змінами); для угод про продаж, укладених з клієнтами-споживачами на 25 грудня 2014 р. – Закон про права споживачів від 30 травня 2014 р. (Журнал законів 2014 р., позиція 827 із змінами); Та інші застосовні положення загальноприйнятого права.

Контакти

+38 096 272 24 30
+38 098 843 56 77

shop@regiusaqua.com.ua

Ласкаво просимо до Нашого магазину! Доставку здійснюємо Новою Поштою на Вашу адресу, оплата після доставки товару! Відхилити